Ads & Data sleept deze maand 5 awards in de wacht
De Native Advertising Awards zijn een wereldwijde erkenning voor Native Advertising. Ads & Data Brand Studio slaagde erin om met vier cases de shortlist te halen, waarvan er drie werden bekroond met een award.
De eerste award is goed voor zilver en gaat naar ‘Onderdak’ (de weekendbijlage bij De Standaard, Nieuwsblad, De Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) voor Dovy in de categorie ‘Best Use of AFP Broadcast’. ‘Aifryen maar’, een campagne voor Versuni Philips kon een bronzen award in de wacht slepen voor ‘Best Integrated Program’. Ads & Data Brand Studio werkte voor beide campagnes samen met De Content Studio. Tot slot wint ‘Love Imperfection, Princess Delphine’ brons voor Maasmechelen Village in de categorie ‘Best Use of Influencer’.
“Als jurylid van de Native Advertising Awards mocht ik dit jaar getuige zijn van heel wat creatief talent wereldwijd. We zijn dan ook heel trots dat we met onze reclameregie drie awards mee naar huis mochten nemen. Het is de kroon op het werk van ons getalenteerde team, een mooie beloning.”
Els Vercauteren, Director Brand StudioEerder deze maand mocht Ads & Data al een zilveren award in ontvangst nemen voor ‘Media Sales House of the Year’ tijdens de AMMA Awards. En ook de case van Cristal wist een prijs te verzilveren in de categorie ‘Best Use of Data’.