Ads & Data sleept deze maand 5 awards in de wacht 

Naar jaarlijkse gewoonte staat de maand juni helemaal in het teken van awardshows. Gisteren maakte het Native Advertising Institute, de internationale vakorganisatie voor native advertising, de winnaars van de Native Advertising Awards 2024 bekend. Ads & Data viel maar liefst driemaal in de prijzen en mocht vorige week ook al twee AMMA awards in ontvangst nemen.

De Native Advertising Awards zijn een wereldwijde erkenning voor Native Advertising. Ads & Data Brand Studio slaagde erin om met vier cases de shortlist te halen, waarvan er drie werden bekroond met een award. 

De eerste award is goed voor zilver en gaat naar ‘Onderdak’ (de weekendbijlage bij De Standaard, Nieuwsblad, De Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) voor Dovy in de categorie ‘Best Use of AFP Broadcast’. ‘Aifryen maar’, een campagne voor Versuni Philips kon een bronzen award in de wacht slepen voor ‘Best Integrated Program’. Ads & Data Brand Studio werkte voor beide campagnes samen met De Content Studio. Tot slot wint ‘Love Imperfection, Princess Delphine’ brons voor Maasmechelen Village in de categorie ‘Best Use of Influencer’.  

“Als jurylid van de Native Advertising Awards mocht ik dit jaar getuige zijn van heel wat creatief talent wereldwijd. We zijn dan ook heel trots dat we met onze reclameregie drie awards mee naar huis mochten nemen. Het is de kroon op het werk van ons getalenteerde team, een mooie beloning.”

Els Vercauteren, Director Brand Studio

Eerder deze maand mocht Ads & Data al een zilveren award in ontvangst nemen voor ‘Media Sales House of the Year’ tijdens de AMMA Awards. En ook de case van Cristal wist een prijs te verzilveren in de categorie ‘Best Use of Data’.

Geprikkeld om samen te werken met Ads & Data?

Contacteer ons!