Ads & Data Brand Studio lanceert nieuw native label ‘HIERO’ in Het Belang van Limburg

Na ‘DS XTR’ in De Standaard krijgt nu ook Het Belang van Limburg een signatuur voor premium native campagnes. ‘HIERO’ biedt Limburgse bedrijven de mogelijkheid om zich als civic leader te positioneren door een partnership met Het Belang van Limburg en Made in Limburg aan te gaan.

Het Belang van Limburg als civic leader

Civic leadership of maatschappelijk leiderschap houdt in dat leiders zich inzetten voor sociale verantwoordelijkheid, duurzaamheid en ethisch gedrag binnen het bedrijfsleven. Het betreft bedrijven die streven naar een gezond evenwicht tussen winst en maatschappelijke meerwaarde. Concreet vertaalt dit zich in het naleven van milieunormen, het ondersteunen van gemeenschapsprojecten, het waarborgen van arbeidsrechten en het aannemen van ethische bedrijfspraktijken. Het Belang van Limburg heeft zelf de positie van civic leader in de loop der jaren verworven.

“Met Het Belang van Limburg, community merk bij uitstek, brengen we graag mensen bij elkaar en spelen we katalysator voor meer verbinding binnen de Limburgse gemeenschap. Opkomen voor de belangen van Limburg en die van alle Limburgers zit in het DNA van HBvL ingebakken. Of het nu gaat om maatschappelijke, politieke of economische dossiers, onze journalisten houden de vinger aan de pols.”

Indra Dewitte, Hoofdredacteur Het Belang van Limburg

Een HIERO-partnership

Ads & Data Brand Studio gelooft dat bedrijven die de toon zetten vanuit hun civic leadership en Het Belang van Limburg (samen met Made in Limburg) elkaar kunnen versterken onder de noemer ’HIERO’. Dit premium native aanbod bestaat zowel uit print als digitaal waarbij partners een relevante visibiliteit krijgen op alle kanalen van Het Belang van Limburg. Het geeft civic leaders de kans om zich op een ongeziene manier te onderscheiden door hun bedrijf, visie en positionering in de kijker te zetten bij de lezers van Het Belang van Limburg en Made in Limburg.

“Civic leaders streven naar positieve verandering en vooruitgang in hun buurt. Daarom willen we hen, vanuit Het Belang van Limburg en Made in Limburg, een platform met premium posities aanbieden onder het native label HIERO. Een label dat niet alleen op het lokale aspect van een bedrijf wijst, maar ook op de maatschappelijke relevantie ervan in Limburg. Op deze manier wil Ads & Data in de eerste plaats voor een unieke connectie zorgen tussen bedrijven en consumenten uit Limburg.”

Els Vercauteren, Director Brand Studio Ads & Data

Van én voor Limburgers 

Bij elk partnership primeert de DNA-match tussen het bedrijf en de waarden van de lezers van Het Belang van Limburg. Een unieke relevantie voor de betrokken lezers is een absolute voorwaarde. HIERO biedt dan ook enkel content van geselecteerde, Limburgse partners aan op maat van de lezers van Het Belang van Limburg en Made in Limburg. Met de passie van een uitgever zetten de native content experts van Ads & Data Brand Studio de boodschap van een bedrijf in Limburg om in een boeiend native contentverhaal dat perfect aansluit bij de journalistieke inhoud.
Burgerschap, mobiliteit, duurzaamheid en inclusie zijn slechts enkele thema’s die aan bod kunnen komen.

Vragen of meer info?

Ode Saenen

Account Manager +32 498 19 13 53 Ode.Saenen@adsanddata.be